sâmbătă, 1 decembrie 2018

Brad de Crăciun 2018

Azi am redecorat bradul ! 
Am cumpărat o instalaţie cu led cu lumină alb rece. 
Are 35 de leduri care s-au potrivit perfect în brăduţul nostru de 60 cm înălţime.
I-am mai pus şi 4 globuleţe de sticlă albe pentru ca atâtea am.



Am desfiinţat toate globurile de plastic şi am oprit numai globuri de sticlă.
Mai am şi câteva decoraţiuni de lemn pe care le păstrez.



Doar steaua e de plastic şi nu am momentan ce să pun în locul ei.
şi bineânţeles bradul pe care îl am de cel puţin 15 ani.
Vreau doar să îndepărtez din casă şi din viaţa mea cît mai mult plastic. 



Eu parcă-l văd mai frumos aşa, mai aerisit şi fără globuri de plastic în el !

Mi-ar plăcea ca la anul să găsesc un brad natural  
aşa, mic, crescut special pentru sărbători.








6 comentarii:

  1. si noi am facut bradul in weekend. Tot artificial, tot are multi ani, inca avem globurile de plastic (pana nu se strica nu le arunc) altfel o sa reziste mult si bine ca ecle de sticla se sparg, ocazional.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca n-am aruncat globurile de plastic, oricum nu am multe vreo 10-15 bucati. Bradul o sa-l pastrez si eu mult si bine ca din cel natural la ghiveci m-am lamurit chiar azi intrind la Lidl am vazut brazi proaspeti la ghiveci exact marimea celui de plastic al meu si costa 99 RON. Uau... mi s-a facut negru inaintea ochilor.

      Ștergere
  2. Ce repede ai inceput cu braduletul. Din cauza lipsei de spatiu in general cumpar cateva crengi si le imbin. Pot arata chiar mai stufos decat un brad!:)
    Spor la ornat, Geta draga! O luna excelenta, alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu tot din lipsă de spaţiu am ales un braduţ aşa mic. In 10minute l-am scos din dulap, i-am desfăcut crengile şi l-am decorat. Acum mă ocup de altele pentru Crăciun. Pupici dragă Suzana !

    RăspundețiȘtergere
  4. Craciun fericit, Geta draga!
    Si eu renunțasem timp de cativa ani la globurile de plastic. Dar, din cauza pisicii care se catara in brad anul trecut, am scos putinele globuri de plastic (le pastrasem pe cele mai frumoase) si le-am folosit. Anul asta am sus de sticla, jos de plastic, tot din motive de pisica. Am un brad natural stufos, dar era ultimul ramas, ca era stramb. Toata l7mea si-a luat brazi din timp, eu nu m-am grabit, ca îl facem doar in Ajun. Asa n-am avut din ce alege, am luat braditul cel stramb, dar acum imi pare bine, ca altfel ar fi fost taiat pe deageaba

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc la fel, draga, Elena!
    Aaa, pai daca ai pisica n-ai incotro, trebuie sa te adaptezi situatiei!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...