duminică, 28 aprilie 2019

Ouă roşii vopsite natural cu coji de ceapă


Anul acesta am încercat să vopsesc ouă în coji de ceapă.
 N-am avut ouă albe ci din cele închise la culoare.
A fost o surpriză pentru mine să văd că s-au vopsit aşa de frumos.


Aproape că se vopsesc singure. Nu-i nici o bătaie de cap. 
Iţi trebuie coji de ceapă şi un vas.


Am pus ouăle în coji de ceapă şi le-am aşezat într-un vas.
 Deasupra ouălor am pus alte coji de ceapă.
Am turnat peste ouă apă caldă şi le-am lăsat  să capete toate aceeaşi temperatură. 
După 2-3 ore apa era colorată uşor. Eu le-am lăsat să stea
 mai multe ore şi între timp mi-am făcut de lucru prin casă.
Am aprins focul şi am fiert 15 minute. 
Am stins focul şi le-am lăsat în vas pînă s-a răcit apa.
Se scot din apă şi se şterg apoi se ung cu ulei sau untură.

 Deci, nu-mi mai fac probleme ca n-am ouă albe cînd vreau să vopsesc 
şi vopseaua e naturală,nu-i toxică.

Vă doresc un Paşte fericit cu lumină în suflet si-n gănd !





6 comentarii:

  1. Hristos a Înviat!
    Sărbători Luminate, cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a Înviat !
      Sărbători fericite cu lumină în suflet şi în gând !

      Ștergere
  2. Hristos a inviat! Asa bine ies asa, eu am pus ouă, foi de ceapă, apa si le-am pus direct la fiert 10-15 min.
    Colega mea m-a invatat ca nu trebuie sa spal ouale(inainte imi ieseau cu pete) si cu cat sunt mai închise, cu atat mai bine.
    Eu le scot cat sunt fierbinti, dar o sa le las, ca e mai simplu cum faci tu.
    In vasul ramas dupa ce le-am scos am mai adăugat cateva ouă sa fiarba si in primele minute s-au facut de un galben f fain, care apoi s-a inchis. La anul ma folosesc de asta si o sa fierb in prealabil cateva oua in apa simpla si o sa le scufund la final in apa cu coji de ceapa, ca sa am cateva oua galbene.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat ! Stiu metoda ta caci de la tine mi-a venit ideea sa inrosesc oua in coji de ceapa ca am vazut ce frumoase ti-au iesit !
      O minune foile de ceapa si sunt tare multumita ca am scapat de toate culorile toxice si de multa munca ! Sa tot vopsesti oua cu metoda asta, usor,ieftin si bine !

      Ștergere
  3. Hristos a Inviat!
    S-au colorat minunat! Am vazut la niste prieteni oua colorate cu foi de ceapa, dar ei au fiert initial foile separat, pentru extragerea culorii. Vad ca sunt multiple posibilitati! :)

    Zile pline de bucurii si Lumina, draga Geta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat !
      Ma bucur ca ti-au placut! E de remarcat ca sunt mai multe metode de vopsit cu foile de ceapa! Sa ai zile senine draga,Suzana !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...