sâmbătă, 19 martie 2011

Tocanita de cartofi cu pulpe de pui

Pentru azi, la masa de prinz, aveam o ciorbita de legume acrita cu lamiie si am mai facut repede o tocanita de cartofi cu pulpe de pui !

Ingrediente :
2 - 3 pulpe de pui,
2 cepe mari,
1 morcov,
1 ardei capia,
6 linguri ulei,
1 telina mica,
5 - 6 catei de usturoi ,
4 cartofi potrivit de mari,
2 linguri amestec de legume uscate,
1 pahar cu apa,
1 conserva de rosii intregi decojite,
sare si piper, verdeata.

Pulpele de pui le-am scos din congelator si asa inghetate le-am prajit in ulei, in tigaie, pe ambele parti la foc mare ca sa fie crocante.

 Am taiat ceapa, morcovul si ardeiul capia apoi le-am calit 2 - 3 minute in ulei la foc potrivit.
 Am adaugat telina taiata cubulete
 Apoi usturoiul taiat feliute subtiri
 Dupa 2 - 3 minute usturoiul si-a desvoltat aroma si am pus cartofii taiati cubulete si amestecul de legume uscate 
 Si apa fierbinte aproximativ un pahar
 Am pus capacul si am lasat sa fiarba la foc potrivit
 Cind cartofii au fost pe jumatate fierti am pus rosiile, sare si piper dupa gust si am lasat sa fiarba la foc potrivit fara capac pina ce sosul format a scazut
 Am asezonat cu verdeata


4 comentarii:

  1. Esti totala...si eu am facut ciorbita acrita cu zeama de lamaie.Cat despre cartofi ,imi plac foarte mult cu usturoi.Venim si noi.Pupici.

    RăspundeţiȘtergere
  2. Da, Beatrice,de mai multa vreme acresc ciorbitele cu zeama de lamiie caci bors in casa nu prea mai am timp sa fac si in cel din comert nu am incredere ca este natural. Cartofii imi plac si mie mai ales prajiti cu mujdei de usturoi. Poftiti la masa, va astept cu placere, Pup si eu !

    RăspundeţiȘtergere
  3. mmm mi-ai facut pofta si mi-ai dat o idee pentru meniul de azi. Pup

    RăspundeţiȘtergere
  4. Ma bucur Deea ca ai ales tocanita pentru masa de azi, pup si eu !

    RăspundeţiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...