duminică, 1 mai 2011

Săpun cu bere


Am ales să fac săpunul, cu bere Timişoreana, o bere 
cu tradiţie, născută în prima fabrică de bere din România !

Berea conţine multe vitamine, minerale şi antioxidanţi.

Înainte de folosire am lăsat berea 3 - 4 zile desfăcută, 
la frigider, ca să iasă tot gazul din ea.
A fost foarte rece când am topit soda în ea şi totul a decurs perfect.

Ingrediente : uleiuri de cocos, palmier, măsline pomace, ricin, 
bere, NaOH, vitamina E, ulei esenţial de melisă. 

Uleiul esenţial de melisă întregeste /completează 
cu brio  săpunul cu bere. 
Este antispasmodic, calmant nervos şi cardiac, febrifug.

Săpunul cu bere se poate folosi şi pe post de şampon solid pentru păr. 
A iesit un sapun cremos, spumos şi delicat.


O baie cu săpun cu bere şi aromă de ulei esenţial de melisă, 
catifelează pielea, îndepărtează febra, calmează nervii şi inima.


10 comentarii:

  1. Ce bunatate!Are si culoare frumoasa,felicitari.Pupici multi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Beatrice, sunt curioasa sa vad cum se transforma culoarea pe parcurs.Pup si eu !

    RăspundețiȘtergere
  3. Geta o intrebare intrebatoare am: samponul acesta ptr ce fel de par e? ptr par uscat sau par gras?

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesant sapunelul tau,sigur este si bun.
    Te puic si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sakura, este bun pentru toate tipurile de par in special parului degradat din diverse cauze ( vopsit prea des, permanent, intins cu placa etc.)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Veronica, multumesc, te pup si eu !

    RăspundețiȘtergere
  7. Geta defiecare data cand vad sapunurile voastre ma gandesc mai mult ca sunt prajituri!Ce buine arata!
    La fel cand merg si la Bea.
    Sa stiti ca aveti un hoby frumos.
    Nu poti iesi pe piata cu el la vanzare?Cred ca ai putea sa iesi la inceput cu o taraba mai micuta.
    O imbraci in paie asa traditional, tu iti pui un sort taranesc, si daca ai vre-un spalator de pe vremuri... cred ca ai face treaba.Ce zici?
    Sau ai servici si nu poti sa te dedici hobyului tau?
    Asta a fost imaginatia mea de dimineata....:)
    Dumnezeu sa-ti ajute!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Corina, asa e, sapunurile naturale dau impresia ca sunt prajituri ca doar sunt facute numai cu ingrediente naturale ! nici vorba de vinzare la piata sau la tirgurile handmade, sunt o persoana prea comoda ca sa ma implic in problema. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  9. pfuuuuuu, nu mai "intru" aici , m-am imbolnavit de inima , am impresia ca sunt bomboane nu sapunuri.Geta sunt fara cuvinte de ce am vazut aici , felicitari din toata inima .
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Mihaela, multumesc, ma bucur ca ti-au placut.Ma straduiesc si eu cum pot sa iasa ceva de calitate la propriu dar si la figurat.Toata noaptea m-am perpelit, am visat ca fac ceva deosebit pentru sapunurile mele.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...