vineri, 4 noiembrie 2011

Sucuri de fructe şi legume

Sucurile de fructe şi legume sunt adevărate concentrate de vitamine, 
minerale, oligoelemente şi acizi organici. 
Ele convin atât persoanelor sănătoase cât şi celor 
cu probleme de sănătate.


Dacă aveţi în dotare un storcător electric de fructe şi legume nu ezitaţi să vă preparaţi sucuri simple sau combinate. Eu îmi prepar de obicei sucuri combinate. Îmi plac foarte mult !


Suc de măr, morcov şi grapefruit
Măr - valoare calorică marcată 128 calorii la 100g - tonic muscular şi a sistemului nervos, diuretic, antireumatismal, hipocolesteromiant, răcoritor, digestiv, antiseptic intestinal, stimulent şi decongestiv hepatic, laxativ, depurativ sanguin, reântineritor al ţesuturilor.
Morcov - tonic, remineralizant, antianemic, sporeste numărul de globule roşii şi hemoglobina, întăreste imunitatea naturală, antiputrid şi cicatrizant gastric şi intestinal, fluidifiant biliar, favorizează lactaţia.
Grapefruit - tonic, digestiv, depurativ, drenor hepatic şi renal, antihemoragic, răcoritor.


Suc de măr, morcov şi sfeclă roşie
Sfeclă roşie - energetică şi nutritivă, aperitivă, răcoritoare şi uşor digerabilă. Conţine vitaminele A, B, C, PP, zaharuri din belşug, potasiu, magneziu, fosfor, rubidiu, siliciu, fier, cupru, brom, zinc, mangan, acizi aminaţi - asparagină, betaină, glutamină. Foarte folositoare în timpul epidemiilor de gripă. Roşul de sfeclă este un aditiv tolerat sub numărul E126.

12 comentarii:

  1. Combinatia de mar+sfecla+morcov e preferata fiului meu. In ultimul timp mai adaug dovleac si ghimbir. in fiecare dimineata beau asa. iar fiul meu cand vine de la gradinita.
    De care storcator ai tu Geta?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sakura, si mie imi place combinatia cu sfecla, astazi din asta mi-am facut !
    Storcatorul meu e cel pe care il vezi in prima poza,( este facuta in anul 2006, sunt si eu acolo in partea dreapta dar, am cropuit-o putin ca sa se vada bine fructele ) se numeste Princess si l-am cumparat cu multi ani in urma din Bulgaria.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa sti ca zilele trecute vorbeam cu cineva care are un mixer veeeechi demult si isi face treaba bine. Iar eu am o rasnita ruseasca care am primit-o de la cineva folosita tot asa de pe vremea lui Ceausescu si sunt tare multumita de ea. Prietena mea a schimbat doua rasnite pana acum de-astea cumparate in epoca noastra :(

    Sucuri am inceput sa fac moi nou in combinatia mar+sfecla+dovleac si morcov+sfecla+gutuie. Buuuun

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu n-am incercat niciodata cu dovleac sau gutuie, m-am gindit ca sunt mai putin zemoase si nu obtin prea mult suc din ele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai mie imi lipseste tocmai aparatul.Tot am zis ca-mi cumpar unul dar cred ca nu mai astept.O sa urmaresc oferta din ianuarie!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Corina, cred ca si de sarbatori sunt oferte, totul e sa fii pe faza sa nu scapi ocazia.

    RăspundețiȘtergere
  7. eu prefer mere cu pere. am gasit unul foarte bun in targul taranului - de la valea mare.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Sorin, am auzit ca sunt foarte bune sucurile de la valea mare, o sa cumpar si eu cind o sa ajung la tirgul taranului.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cate calorii are un litru de mar+morcov+sfecla?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Anonim....nu stiu cite calorii are, nu m-a interesat niciodata acest aspect, nu beau si nu maninc socotind caloriile.....cred ca, daca dai o cautare pe google gasesti vreun raspuns la intrebarea ta !

      Ștergere
  10. Foarte bun sucul de fructe si de legume. Eu fac suc din radacinoase si folosec un storcator de la Biovita, de care sunt foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Marilena ! sunt foarte bune la gust sucurile şi sănătoase ! Cred că aparatul tău de la Biovita e foarte bun ! O seară bună îţi doresc !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...