miercuri, 11 aprilie 2012

Rulouri de pangasius

Pangasius fript, prăjit, fiert, oricum  l-ai prepara are un gust foarte plăcut. Eu am preparat şi nişte rulouri cu brânză care mi-au plăcut în mod deosebit.

Ingrediente :
4 fileuri de pangasius
150g. brânză cu mucegai albastru
2 linguri făină
2 lamâi
1 morcov
2 roşii
câteva frunze de salată verde
150 ml ulei pentru prăjit
2 linguri ulei de măsline
condimente pentru peşte
sare

Se spală fileurile, se usucă într-un şervet curat şi se taie în jumătate. 
Se presară cu sare şi condimente după gust.
Se taie brânza în bastonaşe şi se aşează câte unul 
în marginea fiecărei bucăţi de fileu.
 
 

Se rulează şi se prinde fiecare rulou cu scobitori. 
Ruloul nu trebuie să fie prea gros , 
pentru că peştele să nu rămână crud la interior.
 Se trec rulourile prin făină şi se rumenesc uniform în ulei. 
Se scot pe hârtie absorbantă şi se îndepărtează scobitorile.


 Morcovul spălat şi curăţat se dă pe răzătoare, 
roşiile şi o lămâie se taie rondele. 
Rulourile şi legumele se aşează pe un platou 
decorat cu frunze de salată verde. 
Se asezonează salata cu ulei de măsline şi zeamă de lămâie.


Delicios, poftă bună !

4 comentarii:

  1. Ce ma bucur ca ai mai scris , Geta! Ma tot gandeam de ce nu mai scrii :)
    Arata asa de bine, ca imi lasa gura apa!Merci pt idee, eu ador pestele sub orice forma:)
    Un paste fericit!
    Natalia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut, si eu ador pestele, e o mincare usoara si sanatoasa. iti doresc si eu un Paste fericit !

      Ștergere
  2. Arata delicios, deja stii ca si eu sant mort dupa peste :))
    Cred ca in citeva zile o sa incerc si eu reteta asta... doar ca o s-o fac putin mai simpla... ca rosii si lamaie cam greu o sa fac rost la mine in sat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ninu ! indiferent cum prepari o sa iasa o bunatate. Succes !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...