miercuri, 11 iulie 2012

Şampon solid natural pentru păr

De cînd fac săpun natural am încercat pe rînd toate săpunurile mele şi pe post de şampon solid pentru păr dar, nu am fost pe deplin multumită de rezultatul obţinut deoarece, săpunurile îmi îmbîcseau părul şi trebuia neapărat  să-mi limpezesc părul de doua-trei ori cu apă şi oţet sau să apelez la şamponul lichid cumpărat din comerţ.


Ieri seară, am încercat pe post de şampon solid pentru păr şi ultimul meu săpun preparat prin metoda Whipped. 


Deşi nu mi-am pus mari speranţe în puterea lui de spălare/curăţare a părului, am avut o surpriză pe măsură. Am învîrtit de două ori săpunul pe păr şi imediat a făcut o spumă bogată. Am spălat părul normal, asa cum fac şi cu şamponul lichid din comerţ.


 La limpezire, spuma s-a luat foarte uşor, simţeam părul din ce în ce mai uşor şi curat fără urmă de îmbîcseală sau orice altceva deranjant.


Nu-mi venea să cred că n-am nevoie de apă cu oţet pentru limpezire. În sfîrsit, am exclamat bucuroasă, ăsta e şamponul meu solid/natural preferat. Am tăiat de pe listă şi şamponul lichid cumpărat din comerţ. Vă doresc spor şi vouă la realizarea unui şampon solid natural pentru păr prin metoda Whipped !


9 comentarii:

  1. Interesant Geta - ma bucur ca ai gasit o reteta asa buna de sampon.Nu stiu nimic despre aceasta metoda dar am sa ma documentez!
    Mie cel mai bine mi-a iesit samponul din mere ecologice culese chiar din livada noastra si samponul cu ou si lamaie.
    Mult spor si descoperiri noi cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Veronica ! iti dai seama cit de bucuroasa am fost cind am vazut ca nu e nevoie sa-mi limpezesc parul cu apa si otet. Desi am suficient otet de mere preparat de mine in casa, mi se parea ca o lungesc prea mult cu spalatul parului si incomod... trebuia sa ma limpezesc in lighean sau cu un ibric intr-o mina sa torn solutia (apa+otet) pe par si cu alta sa manevrez parul.
      Dai o cautare pe google "metoda wipped" si gasesti toate informatiile de care ai nevoie. Te pup !

      Ștergere
    2. buna, eu sunt noua chiar foarte novice in ale prepararii sapunului de casa si samponului , etc, tot ce poti prepara in casa in ale curateniei de orice fel, am gasit aici ca ai spus de reteta de sampon cu mere ? imi poti spune secretul? am si eu mere bio in gradina si cred ca mi-ar fi tare de folos, mercic anticipat. nu am putut trece numele aici...nu stiu de ce, kiki este!

      Ștergere
    3. Buna,kiki, aici am scris despre sampon solid prin metoda whipped... n-am scris/spus nicaieri ca am facut "sampon cu mere" !
      Vezi in primul comentariu ca doamna "veronicad" a spus ca i-a iesit cel mai bine "samponul din mere ecologice", asa ca, te poti duce pe blogul dumneaei sa o intrebi cum a facut !?

      Ștergere
  2. Ma bucur, Geta, ca ai gasit un sampon care sa ti se potriveasca . Eu inca mai caut reteta perfecta pt parul meu. Ma bucur ca ai postat despre aceasta metoda de facut sapun despre care eu am mai auzit dar inca nu am incercat o.
    Un we placut! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja ma saturasem sa tot incerc sapunurile pe post de sampon si, intr-o seara mi-am zis hai sa-l incerc si pe acesta... bineinteles cu samponul lichid linga mine sa repar imediat in caz ca imi imbicsea parul dar, asa cum am spus, a fost o surpriza minunata pentru mine.
      Un we placut si tie ! Pupici

      Ștergere
  3. Ma bucur, Geta, ca ai descoperit acest sampon.
    Insa cum faci otetul de mere in casa? Ai o reteta simpla sau complicata?Ma tenteaza si pe mine, dar ceva simplu.
    Gabi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am o reteta destul de simpla pe care, in timp, am simplificat-o si mai mult.... am obtinut un otet la fel de bun. O sa-mi fac timp sa postez pe blog si otetul de mere.

      Ștergere
  4. Sa stii caci nici mie nu imi merge ca sampoanele solide facute de mine, desi ma clatesc cu apa cu otet, parul arata imbacsit.Mi-am facut o noua sarja de sapun whipped cu lapte de capra si astept sa se ususce ca sa il incerc.
    Gabi!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...