sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Brăduţ şi om de zăpadă

Pentru sărbătorile de iarnă care se apropie, am lucrat un braduţ şi un om de zăpadă !


Brăduţul - dintr-o copertă de plastic de dosar de culoare verde am decupat un con desfăşurat pe care l-am îmbinat cu silicon. 
L-am îmbrăcat în material de organza verde cu model auriu. 
Pe un fir alb tip mohair am cusut mărgeluţe colorate şi steluţa am decupat-o cu perforatorul cu model dintr-un ambalaj de carton de la ciocolată.

Omul de zăpadă - am folosit un tub de plastic rămas de la un medicament , l-am îmbrăcat mai întîi în poleială argintie de la ambalaj de ciocolată apoi, am lipit material de organza argintiu. 
Capul omului l-am lipit cu silicon pe capacul tubului de plastic şi e un glob de plastic cumpărat de demult. 
Căciula e dintr-un dop de plastic pe care l-am lipit cu silicon de glob şi l-am îmbrăcat în fir acrilic 
şi fularul la fel. 
În loc de nasturi am lipit nişte steluţe de carton. 
Nasul e un vîrf de scobitoare de lemn îmbrăcata în hîrtie portocalie. 
 Crenguţa de brad e din plastic, tot asa, rămasă de la o decoraţiune veche/uzată. 

    

9 comentarii:

  1. Mai Geta,eu stiam ca esti plina de iamginatie,dar acum chiar m-ai dat gata ! :) Minunate!Bafta si te pupic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca ti-a placut si mi-a facut o deosebita placere sa le lucrez si sa le expun la claca organizata de tine pentru Craciun. Pupici multi !

      Ștergere
  2. Ce frumos si cate imaginatie, Geta!
    Acum, sa vina zapada!!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Natalia, si da, sa vina zapada, imi place tare mult sa ma plimb pe afara cind ninge linistit. Pupici !

      Ștergere
  3. Ingenios si f.frumos.M-am uitat ce ai facut,ca particip si eu Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult ! Am vazut ca participi si tu si iti doresc si eu succes !

      Ștergere
  4. Draga Geta,
    De duminica tot incerc sa iti trimit raspuns la mail de pe 3 adrese si de pe niciuna serverul nu trimite mesajul de raspuns catre tine, nu pricep de ce.
    O sa mai incerc, insa vreau sa stii ca din motive tehnice nu ajunge la tine mesajul.
    Gabi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,Gabi, nu-i nici o graba, o sa ma uit si in Spam, stii doar ca unele mailuri de la tine ajung acolo !

      Ștergere
    2. Draga Geta,
      Am mai incercat de cateva ori sa iti trimit mailul , fara succes, o sa scriu la yahoo sa vad de ce.
      Daca primesti ceva te rog sa imi spui!
      Te pup,Gabi

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...