joi, 12 martie 2015

Decoupage cu fierul de călcat


Prin această tehnică foarte uşor de aplicat, am realizat 
o copertă pentru albumul de fotografii, 
cîteva semne de carte şi suporturi pentru pahare.


Am folosit carton alb,  
şerveţel în trei straturi imprimat cu model, 
folie transparentă alimentară şi fierul de călcat .


Se face un "sandvici" din cartonul pentru imprimat,
folia alimentară şi stratul cu model din şerveţel.
Peste acest "sandvici " se pune o coală de hîrtie 
peste care se trece cu fierul încins de călcat. 
Se taie cu foarfeca în forma dorită.


Eu am folosit cartoane rămase de la dresurile de damă 
şi cele rotunde de la cutiile cu triunghiuri de brînză topită. 


Uşor de realizat, încercaţi şi voi !



4 comentarii:

  1. De fiecare data ai ceva interesant Gina. Imi place ideea, ai realizat ceva placut dar si util. Felicitari! Cred ca am sa incerc si eu :) ,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucica, mă bucur că ţi-a plăcut, să încerci, e foarte uşor !

      Ștergere
  2. Geta, nu stiu de unde ai atata inspiratie, dar de fiecare data vii cu ceva foare interesant! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...