joi, 5 ianuarie 2017

Decoraţiuni handmade de iarnă - Tutorial


Înainte de sărbători am pregătit  cîteva decoraţiuni handmade
care au fost primite cu bucurie  de cei cărora le-am oferit cadou !

Oameni de zăpadă din beţe de îngheţată.

 Pe beţe am lipit carton alb apoi  hârtie colorată
 pentru ochi, nas, gură şi nasturi.

Fularul e din sârmă pufoasă cu sclipici.
 Ca să nu alunece l-am lipit de băţ  cu silicon.


Conuri de brad cu globuri din mărgele.

Am îmbrăcat nişte dopuri în hărtie colorată în care am turnat silicon.

Am fixat conurile în silicon şi tot cu silicon am lipit 
mărgele colorate pe post de globuri.


Punguţe simple (din acelea pentru sendviş) decorate cu abţibilduri.

Am lipit bucăţi de hârtie colorată iar deasupra lor am lipit abţibilduri.


De Moş Nicolae am pus în punguţe dulciuri
iar de Crăciun am pus decoraţiuni lucrate de mine.






8 comentarii:

  1. Cat de dragute sunt! Le retin pentru iarna urmatoare :) Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare frumoase lucrusoare ati mesterit,oamenii de zapada ii pun pe lista.Un we placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eheee minunată activitate de iarnă! Lucrurile astea mărunte, creative, artistice, fac frigul mai uşor de suportat şi iarna mai uşor de iubit :D

    O duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, Izabela ! mulţumesc pentru comentariu !
      O zi frumoasă îţi doresc !

      Ștergere
  4. ce minunata ideea cu pungutele de hartie, ar putea fi folosite ca ambalaj de cadou minunat!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...