sâmbătă, 13 ianuarie 2018

Chec cu piersici şi cremă de brânză


La mulţi ani tuturor în noul an 2018 !
De Crăciun am făcut tradiţionalul cozonac, sarmale,  cîrnaţi de casă, 
iar de Revelion am făcut un chec cu piersici, salată de boeuf şi friptură de porc.  


Ingrediente
200 g. unt de 80% grăsime
250 g. zahăr pudră
200 g. cremă de brânză
5 ouă
400 g. făină (opriţi 2 linguri)
220 ml. lapte dulce
300 g. piersici din compot
10 g. praf de copt
coajă de la o lămâie, o esenţă de vanilie, un praf de sare


Se freacă untul cu zahărul apoi se pune crema de brânză şi se freacă în continuare.
Se adaugă ouăle, coaja de lămâie, praful de sare, 
 esenţa de vanilie şi se încorporează bine.
Se pune câte puţină făină şi câte puţin lapte şi se amestecă mereu. 
Acum se pune praful de copt.
 Piersicile scurse bine de zeamă pe prosoape de hârtie şi tăiate cubuleţe se pun în cele două linguri de făină oprite dinainte, se amestecă uşor cu făina apoi, 
se pun în crema preparată şi la fel se amestecă uşor. 
Se unge forma dorită cu unt şi se toarnă compoziţia.
Eu am turnat în formă de guguluf  aşa cum am văzut  aici.



Se coace la 170 grade 60 minute.


Eu am amestecat compoziţia cu blenderul cu picior dar se poate face şi de mînă.
Puteţi pune orice fructe doriţi de preferinţă proaspete.
 Eu am pus piersici din compot pentru că nu am vrut să fac cu mere,
portocale sau banane ce le aveam în casă.


De Revelion am stat acasă, după  aperitiv   
 am fript cotlet de porc la tigaie şi cartofi prăjiţi la ActiFry !
 acritură ardei kapia copţi, făcuţi de mine şi puşi la borcan.
Checul a ieşit minunat la gust, aromat şi pufos ! 






M-am inspirat de aici.

12 comentarii:

  1. Cred ca a fost excelent, dupa cum arata! O reteta destul de usoara!

    Un Nou An plin de sanatate si realizari dragi! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, reţeta e uşoara şi tare bună la gust! E prima dată când am făcut-o şi vreau să o repet ! O săptămână frumoasă să ai, Suzana ! Te pup !

      Ștergere
  2. Eu mânânc dulciuri dar cu măsură, cele cu fructe sunt şi preferatele mele. Mulţumesc de urări şi ţi le întorc cu cea mai mare plăcere ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani si un an nou minunat!!

    Mi se pare f. fain desertul, echilibrat. Ia zi, ce zici prin crema de branza? pot sa pun branza de vaci proaspata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru urări ! Un an nou cu sănătate şi împliniri să ai !
      Desertul e tare bun. Cremă de brânză se găseşte în supermarket sub denumirea "Crema de brânza" Este o brânză foarte cremoasă care nu lasă apă. Eu am ales o cutie de 200 g. care a costat 5 lei dar sunt altele tot de 200 g. cu 8 lei, 10 lei şi chiar cu 12 lei. Nu merge să pui nici brânză de vaci nici ricota !

      Ștergere
    2. ok, o sa fac desertul cand ajung pe la supermarket...

      Ștergere
  4. ce pot sa zic? excelent arata si sunt sigura ca are un gust super! o sa retin ideea, am facut ceva asemanator cu pere eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. E bestial checul! Oooo ce bine arata!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...