duminică, 19 aprilie 2020

Ouă roşii de Paşte 2020


La fel ca şi anul trecut am vopsit ouăle în coji de ceapă.
Sunt foarte încîntată de acest mod de a vopsi ouăle.


Tabloul cu flori este pictat de o prietenă foarte bună şi l-am primit cadou.
Paharul portocaliu e din sticlă groasă şi e pictat manual. 
Şi pe el l-am primit cadou de la o doamnă care mi-a fost foarte apropiată. 


 Ouăle din coşuleţe  sunt ouă pictate manual pe care le-am cumpărat 
cu mai mulţi ani în urmă.



Aici se vede şi o decoraţiune handmade lucrată de mine anul acesta.



Fotografii: Arhiva personală


12 comentarii:

  1. Arata foarte bine ouale vopsite in coji de ceapa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Paste fericit, sanatate si liniste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hristos a inviat!

    Minunat a iesit culoarea. Eu tot nu am incercat varianta cu ceapa.
    Ouale pictate manual sunt de efect. Interesant este cel cu mai mult albastru, poate pentru ca acesta l-am vazut mai bine. Dar imi place si cosuletul gainusa impletit. Am si un elefantel in acest stil dar e micut.
    Sa fiti bine, draga Geta! Sanatate si bucurii! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat !

      Da,culoarea iese foarte bine in coji de ceapa si e foarte usor de vopsit. Cosuletul e o ratusca dar si rata face oua nu-i asa? Multa sanatate si voua,liniste si bucurii!

      Ștergere
  4. Adevarat a inviat!

    Ma bucur mult Luiza ca mi-ai scris!Multa sanatate si tie, impliniri,liniste si bucurii! Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, sigur ca imi aduc aminte de tine, iti multumesc ca nu mai uitat nici tu!
    Mai fac si eu cite o pauza din cind in cind,uneori ma simt acaparata de alte treburi si am nevoie de odihna. Anual fac cite doua circuite turistice prin lume, pregatirile,drumul cit si odihna necesara la intoarcere constituie pauza de blog.Anul acesta aveam planificate doua circuite,unul in Israel de care imi pare foarte rau si altul in Anglia_Benelus unde am mai fost cu ani in urma dar am renuntat la ele din cauza Pandemiei de Coronavirus. Sper sa ma mobilizez sa mai scriu si eu cite ceva pe blog. Te pup si eu Luiza!

    RăspundețiȘtergere
  6. Christos a înviat!
    Tare frumoase ti-au iesit ouale. Eu acum nici nu m-aș gândi sa le mai fac cu vopsea la plic.
    Si eu aveam in copilărie oua pictate pe care le păstrăm. Cred ca mama le mai are si acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat!

      Da, pai nici eu nu ma gindesc sa mai folosesc vopsea la plic. Imi e asa de comod cu foi de ceapa, e natural si unde mai pui ca nu costa nimic, oricum le aruncam la gunoi cind curatam ceapa!

      Ștergere
  7. Hristos a inviat! Te pup!
    Frumoase oua ti-au iesit, mie culoarea anul asta a fost un esec, arata ceva mai inchise decat ouale de la ferma.

    Anul asta am gatit si decorat f. limitat, in 1-2 ore am iesit din bucatarie - abia asa am inteles ca deseori sarbautoream burta, anul asta am stat in liniste si cu gandul la Iisus mai mult. Asa ar trebui sa facem mai des...cu ganduri frumoase si pozitive - si ne-a iesit, multumita lui Dumnezeu, desi imprejurarile au fost protivnice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat! Te pup si eu !

      Ai dreptate, nici eu nu am dat in brînci trebaluind la bucatarie. Am facut ouale,un chec, o ciorba si o friptura obisnuite nu de miel...deci, în afara de ouă roşii n-am facut nimic iesit din comun!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...