vineri, 22 iulie 2011

Ciorbă de legume

Azi, dis-de-dimineaţă am făcut o ciorbiţă de legume. Abia aştept masa de prînz să mîncam din ea.

Ingrediente : 1 ceapă, 1 morcov, 1 ţelină mică, 
1 ardei gras roşu sau un ardei capia, 1 dovlecel, 
3 cartofi, 1 pumn de mazăre, 3 roşii,  zeama de la o lămâie, 
1 ou, 1 lingură ulei de floarea soarelui, leuştean şi sare după gust.

Am pus apa la fiert şi cînd a dat în clocot am adaugat 
legumele spălate, curăţate şi tăiate cubuleţe 
- mazărea am pus-o aşa îngheţată de la congelator, 
uleiul şi am fiert la foc domol acoperit cu capac.

După ce au fiert legumele am pus roşiile decojite de pieliţă, 
tocate cubuleţe şi fierte separat în puţină apă cât să le acopere.



 După câteva clocote de fiert împreună cu roşiile am potrivit de sare, 
am stins focul şi am pus pe rând zeama de la o lămâie,


 oul bătut


  şi verdeaţă.



Poftă bună !




4 comentarii:

  1. Beatrice, ciorbita a iesit asa de buna ca mi-am pus de doua ori in farfurie ! Felul doi l-am mincat mai tirziu. Pup si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata ciorbita asta,immm!Dar ar trebui vara sa o facem caci iarna cu ce sa o faci?
    Gabi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O poti face si iarna, gasesti toate legumele proaspete in supermarket, e adevarat ca sunt mai scumpe dar poti sa-ti pui la congelator din vreme si iarna scoti de acolo si prepari ciorbita.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...