joi, 3 iulie 2014

În natură la munte

Săptămâna trecută am fost în munţii Buzăului  
să facem plimbări şi să respirăm aer curat.




Am stat la nişte cunoştinţe care au acolo o cabană. 


Am cules câteva conuri de brad să fie acolo 
pentru vreun proiect viitor. 


Şi cimbrişor de munte pentru un ceai parfumat.


Am mers în pas lejer pe drumuri de munte.


O gură de apă rece a fost binevenită.


Lupinul din curtea cabanei îmi atrăgea mereu privirea.


M-am bucurat ca un copil când m-am dat în leagăn


apoi, am urcat pe scara de lemn ca să ajung în terasa din nuc.


Pe alt traseu de plimbăreală ne mai opream 
să nu ne îndepărtăm prea mult de grup. 


Din nou un popas şi gata, plecăm acasă ! 


Am petrecut trei zile de vis.... aer curat,
plimbare, mâncare şi odihnă, totul la superlativ !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...