sâmbătă, 5 iulie 2014

Salată de dovlecei


Ieri am făcut salata de dovlecei  care există 
în meniul nostru  de mai multi ani.


Reţeta originală am luat-o din revista Cărticica Practic(ă) 
şi e cu dovlecei fierţi apoi lăsaţi la scurs.


În timp, am îmbogăţit  reţeta  adăugând ouă şi cuşcuş.

1 dovlecel, 1 ardei gras roşu, 4 - 5 ouă de prepeliţă  
2  linguri de cuşcuş , 1 căţel de usturoi zdrobit , 
ulei de măsline, oţet de mere şi sare.

 Am fript rapid în cratiţa mea zepter dovleceii 
şi ardeiul gras apoi l-am curăţat. 
 Între timp am fiert ouăle şi cuşcuşul. 


  Am aranjat totul pe un platou şi în momentul servirii 
am asezonat bine cu ulei de măsline, usturoi, oţet de mere, sare.


O salată gustoasă, sănătoasă şi săţioasă !
Se poate mânca la orice oră din zi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...