miercuri, 2 aprilie 2014

Felicitări pentru ziua de Paşte

Pentru ziua de Paşte am făcut repede cîteva felicitări simple !


Pe o bucată de carton am desenat cu creionul figuri geometrice,
 triunghi, cerc, pătrat, dreptunghi.


Cu o foarfecă specială am decupat pe margini 
ca să iasă modelul zimţat.


În centrul fiecărui cartonaş am lipit cîte un abţibild cu tema de Paşte. 


Cu ajutorul unor creioane cu sclipici am făcut un decor simplu pe marginile cartonului.


 Cu puţin ajutor din partea părinţilor 
chiar si un copil de 3 ani le poate realiza.


Felicitările pot decora cadoul celor dragi 
sau pot marca locul la masa de Paşte a fiecărui invitat.


4 comentarii:

  1. poti intra in programul lor ge blogger.
    am pus link in text. daca dai pe el, gasesti toate informatiile necesare.
    iti poti alege un produs spre testare si faci recenzie.
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am intrat si am vazut despre ce este vorba,multumesc mult,te pup si eu !

      Ștergere
  2. Foarte frumoase, Geta! Este foarte inventiva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Natalia, m-a deconectat să le lucrez, pupici multi !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...